Hyggelig hilsen fra en kursdeltaker
- vann712
- 24. mai
- 1 min lesing

Hei!đ
Vi Ăžnsker bare Ă„ takke for totalt 6 fantastiske kurs med deg i vannet!
Takket vĂŠre deg og dine kurs, har vi en liten gutt som elsker Ă„ bade, og er trygg i vannet!đŠ
SĂ„ tusen takk for all trygghet, tĂ„lmodighet, mestring og glede du har gitt vĂ„r sĂžnn i vannet!â€ïž
(Foto: Gro Lindstad /Lindstad design og foto. Tekst og bilde er godkjent av foreldre)
