top of page

Hyggelig hilsen fra en kursdeltaker

  • vann712
  • 24. mai
  • 1 min lesing

Hei!😊

Vi Ăžnsker bare Ă„ takke for totalt 6 fantastiske kurs med deg i vannet!

Takket vĂŠre deg og dine kurs, har vi en liten gutt som elsker Ă„ bade, og er trygg i vannet!💩

SĂ„ tusen takk for all trygghet, tĂ„lmodighet, mestring og glede du har gitt vĂ„r sĂžnn i vannet!❀

(Foto: Gro Lindstad /Lindstad design og foto. Tekst og bilde er godkjent av foreldre)




 
 
bottom of page