top of page

Viktig erkjennelse fra voksne

  • vann712
  • 13. juni
  • 1 min lesing
I
I

Innimellom så kommer det foreldre til meg å forteller at de er engstelige for vann, men de har likevel valgt å melde seg på kurs kurs sammen med barnet sitt fordi de håper det vil trygge dem å se hvordan barna mestrer/forholder seg til vannet.

Dere skal vite at dere er gode forbilder for barna deres ved å erkjenne dette og samtidig tørre å ta de med i vannet, til tross for deres egen utrygghet.

Jeg syns det står respekt av å innrømme egen utrygghet i vann , dere er modige voksne.

 
 
bottom of page