Viktig erkjennelse fra voksne
- vann712
- 13. juni
- 1 min lesing

Innimellom så kommer det foreldre til meg å forteller at de er engstelige for vann, men de har likevel valgt å melde seg på kurs kurs sammen med barnet sitt fordi de håper det vil trygge dem å se hvordan barna mestrer/forholder seg til vannet.
Dere skal vite at dere er gode forbilder for barna deres ved å erkjenne dette og samtidig tørre å ta de med i vannet, til tross for deres egen utrygghet.
Jeg syns det står respekt av å innrømme egen utrygghet i vann , dere er modige voksne.
